Merhaba ben 5 haftalık hamileyim, gittiğim zaman geç döllenme olabileceğini ve kimyasal gebelik dedi. 2 hafta sonra tekrar gel dedi. Haftaya tekrar gideceğim. 10.12.2020 de kan verdiğim de beta hcg 506 çıkmıştı. 15.12.2020 de tekrar kan verdim beta hcg 3645 çıktı. Yükselme çok hızlı olmamış mı bir sorun mu var acaba ?
Kendim ikizim. Acaba ikiz olduğu için bu kadar yükseldi yoksa başka bir şey mi