badeegull kızlar günaydın sabah uyandım ve kendime baktım hiçbir belirtim yok acaba tutmadımı şuan azda olsa bi belirti olması gerekmez mi
Aysn6767 badeegull canım bende hic bir belirti olmadı, hatta bazıları iğnenin etkisiyle göğüslerde hassiyet, kasık ağrısı falanda yaşıyormus, bende tık demedi, regliye 1 gün kala erken gebelik testiyle öğrendim.
bebegimmm16 badeegull kuzum benimde iğneden sonra 7.gun göğüs hassasiyeti falan yok hiç beklemedeyim Allah gönlümüze göre versin.