Kızlar 20. Haftama girdim. Sabah uyandım söylemesi ayıp lavaboya gittim sonra yattım 5-10 dk geçmedi idrar geliyor hissi geldi yatak kıyafetim komple su oldu. Of korkuyorum suyum mu geldi yoksa idrar mıdır anlayamadım ne yapacam bilmiyorum. Daha önce hiç altıma kaçırmamıştım. 5 dk önce idrara çıkıp sonra tekrardan kendiliğinden idrarın gelmesi normal mi ? Amniyon sıvısı nasıl olur kıvamı falan. Şaka gibi altıma kaçırdıysam ilk kez böyle bir şeye şahit oluyorum resmen 🙁 birde çok fazla yani..