Ugurbocegi9876 Kbrysnvrl sezeryan mi normal mi belirtilerin varmı kaç hafta oldun allahım sağlıkla hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah
B0220 Kbrysnvrl Allah yardımcın olsun canım sağlıkla evine dönüp güzel pozitif hikayeni yazman dileğiyle 🤲🏻♥️🥰
Basakgul Kbrysnvrl Sağlıklı Rahat doğumlar dilerim ..Ne şanslısın ki çok az bir süre sonra bebeğin ile tanışacaksın 🌺🙏🤗
Kbrysnvrl Ugurbocegi9876 41+0 dayız ilk suni sancı verilcek bakalım canım 🥰inşallah hayırlısıyla alırım.
Kbraisik1 Bir avazda kolayca kurtulursun inşallah canım benim. Rabbim hayırlısıyla bir an önce kucağına almayı nasip etsinnn 😊🙏🏻
Nasippp Kbrysnvrl rabbim bir seste kurtarsın sağlıcakla kucağına alasınız evladınız 🤲🏻 sizde bizlere dua edin bizde sağlıcakla kucağımıza alalım evlatlarımızı ben bide serklajlıyım her anımız stres korku rabbim bu günleri bizlere de göstersin inş 🤲🏻
Kbrysnvrl Nasippp inşallah canım bende size dua edicem Allah sizinde yardımcınız olsun hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah 🥰🤲🏻🙏🏻
Meryemkale Kbrysnvrl Allah yardımcın olsun canım inşallah kolay ve sağlıklı bir doğum olur 🤲 bu fotoğrafta bir doulanın doğum anında kendini rahatlatmak için tavsiyeleri var belki işine yarar 😊 https://imgyukle.com/i/YFgMjI
Cupkek Kbrysnvrl Allahım bi kere de kurtarsın sağ salim kucağına evladını al inşallah hayırlı olsun 🌸