Lionss 14.12.2020 Pazartesi 8.50 de doğan bebeğim hala kakasını yapmadı aynı durumu yaşayan oldumu ne gibi sebepler yatıyor altında durumu araştırma hastanesine sevk edildi yoğun bakımda Bilgi alamıyorum o yüzden yazıyorum
basakaltin Lionss yenidoğan bebeklerde ilk 6 ay dışkılama düzenli olmaz hatta 14 gün kadar olmayabilir doktor size kesin bir şey söyler ama şimdilik endişelenmeyin bence
Deletedmom15 Lionss o kadr normlki canım bebekler kaslarını doğumdan sonra kullanmayı öğrenirler emme ıkınma görme gibi fonksiyonları 3. Aya kadr tam yapamaya bilirler 2 gün cok ciddi bi sğre değil minik beyni yeni yenş öğreniyo herşeyi allahn izniyle hiç bişey olmaz kötüyü düşünme canım
limonluchescake Normal diye biliyorum 14 güne kadar, gecende bir arkadasım da bahsetmisti ayni sorundan. Doktoru 10-14 gün bekleyelim demis. Ama onun bebeği 6 aylıkmıs. Bakalım belki baskalari biliyordur
Serpilkrgn Yenidoğan’da ilk 48 saatte kaka yapması gerekir . Yapmadıysa barsakların durumu değerlendiriliyor. Bazılarında tıkanıklık olabiliyor . Hastane tüm tetkikleri yapacaktır merak etmeyin