ipekmommmm hamilelik şüphesiyle ilk devlete gitmiştim randevuya gittigmde gideceğime pişman oldum belki 3 saat rahat bekledim muayene olmak icn ve doktor değil stajyerler ilgileniyordu genç genç insanlar beklemekle kalmayıp insanı köpek gibi azarlayıp gönderiyorlar o günden sonra birdaha hiç gitmedim ilk ve son oldu özele başladm kaç aydır özeldeyim çok memnunum ilgililer en azındn devletteki gibi degil temizlik özen konusunda iyiler En azındn doktorları iyi Güler yüzlü oluyorlar bi sorun çıkmazsa özelde yapıcm inşllh doğumumu