Hepinize merhaba kızlar Allah hepinizin yar ve yardımcısı olsun Ben dün (16.12.2020)doktor kontrolüne gitmiştim 37 hafta 5 günlük hamileydim bebeğim ters olduğu için düzelip düzelmediğini ögrenmek için kontrole gittim bebeğim hala düzelmemişti ayrıca hiç tansiyon problemim olmamasına ragmen tansiyon çok yüksek çıktı doktorum da bundan dolayı hemen yatış yaptı çünkü bende gebelik zehirlenmesinden şüphelendi ve vakit kaybetmeden sezeryan için yatış yaptırdı ve akşam 19.25 te kızım oldu size sezeryanı anlatmak istemiyorum çünkü herkesin bünyesi çok farklı ben zorlandım ama belki sizler zorlanmazsınız ki inşallah zorlanmazsınız kolay geçer sizlerin ki sadece şunu söyleyeyim dogum anından belli oluyo zor mu kolay oldugu yani biri kolay dese de inanmayın zor dese de çünkü onu yaşamadan bilemezsiniz ha birde sakın dogum videoları izlemeyin o insanı çok etkiliyo çünkü insanın bilinçaltına yerleşiyor ve dogum anında o aklınıza geliyor o da stres yapmanıza neden oluyo kısacası Allah hepinizin yar ve yardımcısı olsun inşallah iyi insanlara denk gelirsiniz de herşeyin iz kolay olur Allaha emanet olun 🙏