Merhabalar
doğum hikayesi okumak bana hep çok iyi geldi not:olumsuz olanları anladığım an okumayı hemen bırakırdım. İlk olarak belden uyuşturmalı sezeryandan hiç korkmayın inanın ben ne iğnenin vurulmasından nede ameliyat sırasında herhangi bir çekiştirme dokunma acısı veya hissi anlamadım.Normal doğum yapamayan ve mecburi sezaryen olanlara tavsiyem kesinlikle spinal olmasıdır gerçekten bebeğinizi hemen görüp öpmek o kadar iyi geliyorki herşey kontrolunuzdeymiş gibi güvende ve mutlu oluyorsunuz ameliyatan sonra en önemli şey bol bol su içmek ve şekersiz kahve içmek ben bu sayede baş ağrısı hiç çekmedim eminim şuan doğumunu bekleyen güzel anneler sabırsızlanıyorlar….bu güzel duyguyu tatmak bize verilen büyük bir şans bunu yaşayamayan okadar çok kadın varki bu zamanların ve doğumun tadını çıkarın hamilelikte de doğumda da pozitif ve mutlu çok ama çok keyifli olmanızı ve o anın tadını çıkarmanızı diliyorum 🌸🤲🤲🤲🤲