ymc0355 sürekli açıktığım için çok beklemiyim diye erken girmiştim ben. anlatıldığı gibi korkulacak birşey yok endişelenmeyin, bende fazla kilo aldığım için yapmıştık bir sıkıntı çıkmadı çok şükür. Sizde de birşey yoktur inşallah. Ama yanında biri olması insanı daha rahat hissettiriyor🤗