Nagehanla Dogum sancisi aralıklı olur derler. Ama ben az önce uykudan uyandım belim ağrıyor ama aralıksız bi agri.. dogum olabilir mi? Kasik agrim vs yok sadece belde şiddetli sayılabilecek bi agri var. Ama hiç geçmiyor
Hazalveannesi Nagehanla şu an bende aynıyım canım saat 3 ten beri sancım var ne yapacam bilmiyorum yalancı sancimi doğum sancisimi bilemiyorum ama dayanamıyorum artık gidecem sanirim hastaneye
Kbranrr Nagehanla benimde bu gece hep belim ağrıdı hala ağrıyor uzaninca nefesim kesiliyor nedense 😕 36+0 haftalığım