buket_22 Kızlar 10 hafta 5 gunluguz ama kasiklarmda agri hala var ne zman geciyo ya sizlerdede varmi 6. Haftadn beri var doktor normal diyor rahim buyuyor diyo
merry8y buket_22 28. haftaya kadar hiç olmadı sonra yavaş yavaş başladı sanırım bebek ağırlaştıgı için 🤗cok zor agrısı allah yardımcımız olsun🙏
Fidashka 25+1iz hala gecmedi valla..bundan sornada gecmesini beklemiyorum,simdiden alissan ve agrilarla barissan iyi edersin tatlim😬 Tabii bilemiyorum insandan insana degise bilir,belki sende devam etmicek,duzelcek.
M3lt3m Bende bugun 10 haftalık oldum ilk zamanlarda çok olurdu bi ara geçmişti bugun gene başladı doktor normal diyo
Kbrsoy 13 haftalığım hala devam ediyor. Doktorum ağrıların geçmeyecek günden güne de azar azar çoğalıcak dedi. rahim genişlemesinden oluyormus