Bugün tam 40 haftaligiz ama malesef kızımdan tık yok daha karnım düşmedi bile sancı vs de yok. Aşırı mide yanması kaburgalarimda batma sırt ağrısı yaşıyorum ama bunlar doğum belirtisi değil ki🤷 doktorum 40+5 e kadar bekleyelim gelmezse hastaneye yatisinı yapalım dedi. Ben de suni sancı veya sezeryan olmadan kendiliğinden gelsin istiyorum. Hep görüyordum doguramiyorum totemlerini bir de ben yapayım bakalım ise yarayacak mı🙈🤭 Var mı benim gibi olan, birlikte bekleyelim birbirimize dua edelim💖