Derbetmu Kızlar selam Allahın izniyle kızımız olacak ama isim konusunda kararsızız var mı fikir verebilicek olan arkadaşlar siz nelere karar verdiniz hayırlısı ile sağlıkla alalım kucaklarımıza yavrularımızı 🙏🙏😍
Gizmolata Ohaezgi arkadaşımın kızının ismi yaz🥰 o kadar güzel bir kız anlatamam ağzını yüzünü yiyesim geliyor🥰
Ohaezgi Gizmolata kış günü doğurup ismini yaz koyuyorum diye bile çok tepki aldım bazıları yaz ne dalga gecerler dediler ama çok beğeniyorum sade ve kısa herkesin kendi fikri öyle değilmi ama😇 bu insanlar çok acımasız
Gizmolata Ohaezgi hiç öyle olmuyor bizim yaz şubat doğumlu😂 içinize siniyorsa koyun çok güzel bir isim çok yakışıyor minnoş kızlara🥰
Derbetmu Ohaezgi herkesin kendi fikri tabi ki canım ayrıca yaz ismi benim de hoşuma gitti gayet güzel önemli olan sizin beğenmeniz😊