tgbktszdmr Doktorunuzla elbette iletişim halinde olun ama korkmayın da. Benim de kahve renk lekelenmem olmuştu 1 ay dan fazla , doğum hemşiremiz başka bir hamilenin 9 ay boyunca regl kanı gibi çok ve kıpkırmızı gelen leke fotoğrafını gösterdi. Sorunsuz bir doğum yapmış o kişi. Çünkü o kanama alanı bebekle bağlantılı bir yerden gelmiyormuş, anneye de zararı yokmuş, bebek ağırlaştıkça vajinanın olduğu kısımda çok fazla kılcal damar kanlanıyor hamilelikte ve bu damarlarda minik kanamalar oluyor demişti. Kimisinde içeride kanayıp sonra kahverengi leke olarak bekleyen kan çıkıyor, kimisinde kanadığı an kırmızı olarak çıkıyormuş. Sorun yok demişti. Muhtemelen doktorunuz sorun olmadığını düşünmüştür, dinlenin, kendinizi takipte kalın, panik yapmayın, sağlıcakla inşallah 🤲🏻🧿♥️🙋🏻♀️🌷