Hafsa3734 adaçayının da sakinleştirici özelliği var. Bitki çayı tamamen bünyeye bağlı birşey ama bahsettiğiniz sakinleştirici etki tamamen kasları ve sempatik/parasempatik sinir sistemlerini etkilediği için düşük veya erken doğuma sebebiyet verdiği düşünülüyor, risk almamak için yasaklanıyor çoğu. İlaçlardan alınan etken madde miktarı her tablet için aynıyken çayda bitkinin kendisine kuruma miktarına ve demleme süresine göre değişebiliyor. Yani size 3 değil 9 gebelikte birden dokunmamış da olsa bir başkasında soruna sebep olabilir.