Mahirin_annesi26 benimde Allah nasip ederse Ocak 12 sezaryan olucam 2 gebeliğim vede daha 11 aylık oğlum var kardeşiyle aralarında 1 yaş bile olmucak 11 gün olucak 🥰 36 haftalık gebeyim herşey yolunda olduğu icin doktorum 39 haftaya verdi sezaryan tarihimi o birazda sana bağlı canım bana 38 demişti herşey yolunda olunca 1 hafta daha ileri attı 😊