gamzelinaz Merveesila ilerleyebilir ama geri çekilmez. Zararı hayat konforunuzu olumsuz etkilemesi. Tuvalette zorlandıgınızda sızlanma, ileri asamada kanama olur. Acılı, baharatlı şeyler tüketmek, kabızlık orayı zorlar
Merveesila gamzelinaz ben basur olduğunu bile bilmiyodum hamilelikten galiba diye düşündüm hep geçer dedim şimdilik çok şükür bi rahatsızlık vermiyo inşallah ilerlemez
yigitalp-61 Bende de var 33. Haftamdayım doktoruma sordum sezeryana karar verdik zorlanırsın dedi ben hemoroid olan hastalarıma sezeryan öneriyorum doğumda ve sonrasında çok zorlanıyorlar yoksa dedi. İki üç tanıdığım var böyle olup normal doğum yapan ve inanın 1-2 ay toparlanamamışlar çok zorlanmışlar.
halimefe2 Eerrennn_ eyvah eyvah benım hep vardı kucukk ama bu sefer cok büyük geldi korktum bian yaa bende sezeryandan korkuyorum ama böylede doguma girilmez vs derse popomun yırtılmasından iyidir sanki😅
halimefe2 Merveesila sor kız doktora nolcak ayıp bişey degil ki sezeryanda sıkıntı yok ben normal dusunuyom ya ondan tedirgin oldum
Merveesila halimefe2 benim mecbur sezaryen olacak 14 gün sonra o yüzden bi de rahatsız etmiyo ama kadın doğum doktoru anlar mı ki onluk bişi değil sanki
Meldemmmmm halimefe2 bende de meme olusmustu surekli kabizdim içimden ne olcak diodum sonra tesadüf oldu galiba doktorum 35. Haftada magosit hapi verdi o bağırsak hareketlerimi duzenledi ve cok kolay lavaboya çıktım memeleri de zeytinyağı la içeri ittirince geçti
Nesrincente halimefe2 bnım bı arkadaşımın basuru vardı normal dogum yaptı ve basuru geçmiş hiç kalmamış yani
Plump27 halimefe2 benim de var. Hemşireye sordum normal doğuma engel değil dedi. Çok bekledim kendi halinde geçmedi. Şimdi bebeyağı sürdüm her wc den sonra dışa ve içe doğru 2. gün oldu bugün bayağı inmiş azalmış.