Esilay Hanımlar 17 günlük anneyim ilk sezeryanım sizde durumlar nasıl, oturup kalkarken ne durumdasınız iyileşme süreciniz nasıl gidiyor
Asyakuzusu Esilay Canım ben ilk sezeryanımda 3. Gün işe gitmiş 1 hafta sonrada tamamen iş başı yapmıştım. Yani süperdi. İnşallah şimdide öyle olur. Duana talibim😍
1PrensAnnesi Esilay 10 günde gayet rahatlamıştım ya herşeyi kendim yapıyor rahatça oturup kalkıyordum ama ben yatmadım sürekli yürüdüm onunda vardır etkisi
Gly_87 Asyakuzusu tam benim hayalim 🤣🤣 gerci ben kısmet olursa normal dogumdan hemen 20 gun sonra ise baslamak istiyorm ama agrilarnz olmadi
Ezgim Üçüncü sezeryanimi birbucuk ay once yaptım hepsinde 1 hafta 10 gunden sonra normal yasamima döndüm bütün isimi gücümü kendim yaptım cnm
Asyakuzusu Gly_87 Canım olmuyor ağrı. Sadece öksürük yada gülme halinde rahatsızlık hissediyorsun o kadar