Dilaraevn Aslında birinde karar kıldık amaa genede sizlerede sunmak fikir edinmek istiyorum oğluşlarimin ismi hangisi olmalı tek yumurta ikiziyiz 🤲🏻🥰
iremsenturk_16 Dilaraevn Yiğit ve karan bence çok güzel bende bir oğlum olursa karan ismini koymak istiyorum hayırlısıyla oğullarını kucağına almayı nasip etsin rabbim 😌