Zelihazturk ilk haftalarda ağrı oluyo zaten akıntıda normal ama mutlaka doktoruna danış ilk zamanlar bendede olmuştu aşırı kasılıyodum çünki ilk 3 ay düşük tehlikesi olabiliyo allah korusun ben doktoruma sorduğumda normal demişti beyaz şeffaf değilde farklı renkte akıntın oldumu kork demişti öyle bişey olursa hemen gel demişti ordan aklıma geldi canım