30+6 haftalık bebeğimin kontrolü için bugün doktora gittiğimizde hiç bir belirti vermeden (kaşıntı, yanma vb.) yoğun beyaz renkli akıntım sebebiyle idrar tahlili verdim, Doktorum vajinal bakteri enfeksiyonu olduğunu söyledi, bebeğe ne kadarı geçti bilemeyiz diyince endişelendim, fitil verdi ama bebek için bir sorun oluşturur mu, nasıl geçer yaşayan varsa paylaşabilir mi 😞