Merhaba kızlar bazen 25+3 haftalık hamileyim tekmelerini hissettiğim ilk günden bu zamana kadar hep rahime ve kasıklara tekme oluyo ama çok şiddetli kendimi kasmasam bi bacak fırlayack rahimden öle şiddetli ve hep aşşağıda bu arada gebeliğimin ilk ayları çok sıkıntılıydı Yani ilk 5 ayı halsizlik yorgunluk bulantı yemememe ragmen kilo alımı candida mantarı enfeksiyonu ilaçlar antibyotikler ev taşımaydı tam bitti rhatladım derken corona oldum temas ettiğim birinden bulştı ama corona oldugunu ben bilmiyordum ben temas ettikten snra fenalaşınca öğrendim hastaneye felanda hiç gitmedim kendi kendime atlattım ama şuanda tat koku yok öksürmekten ciğerlerim parçalandı resmen neyseki iki üç gündür kesildi oda Ve 3 aydan beri bel ve kalça kemiklerim birbirinden ayrılcak gibi yani magnesyum verdi doktor çok düzenli içmiyorum acaba içersem iyi olurmu doğuma kadar böle giderse nasıl doğururum bunca sıkıntıdan snra bu bel kalça ağrısı ile zor mu olur doğumum birde rahimdeki tekmelerin sebebini bilen varmı uzun oldu ama bu arada bebeğim kız kocaelinden izmire taşındım önerdiğiniz devlet hastanesi varmı? Temiz ve rahat doğum yapabileceğim