TheQuuen valla bende aynı durumdayım. Ne yesem sanki patlayacağım gibi . Kendimi kasnaktan tutmaktan bir hal oluyorum 😁 ayaklarımı sıcak tutuyorum,terliksiz yere basmıyorum soguk su içmiyorum süt
içmiyorum ama gene oluyor. Vücut kendi kendine üretiyor bence ne yapacağımı bilemedim bende. İnşallah bu gaz devam etmez bebeklere geçmez