Kızlar merhaba Yarın tetanoz aşımın ikinci dozu için sağlık ocağına gitmem gerekiyor . Şu ana kadar müsaittim. tahlillerim aşılarım kontrollerim vs için hep sabahtan gittim. kan falan sabah alınıyor çünkü. Yarın sabahtan müsait değilim öğleden sonra gitsem sorun olur mu aşımı olabilir miyim sizce sağlık ocağı prosedürlerini bilen var mı acaba İlla 12.30 arkadaş mı gitmem lazım