Merhaba kızlar, aranızda benim gibi bir durum yaşayan var mı diye merak ediyorum. 40. Haftaya girdim bugün doktor muayene de etti bebeğin başı çatıya inmiş dedi ama açılmam yokmuş. Dün de kahverengimsi bir sıvı aktı nişan geldi sanmıştım. Doktor 2 gün sonra tekrar gel dedi. Hiç açılmam yoksa normal doğum yapamayacak mıyım, sezeryan mı olmalıyım kafam çok karışık ve moralim bozuk.