kızlar 15 gündür doğum kontrol hapı kullanıyorum daha önceleri nadirde olsa hafif sis gibi intahap olurdu sıkardım patlardı kendiliğinden geçerdi daha demin fark ettim tam kasığımda nohut büyüklüğünde sert şişlik var sıkmayı denedim ama patlayacak gibi yeride yok anlam veremedim ne olabilir başına gelen varmı hapın etkisi olabilir mi ki ilk defa başıma geldi böylesi nedir ne değildir