Sehermete Nigar21 Son aylarda sırtta yatmk vs uyanmk tam bi işkence gibi bebk ağırlaştıkça sıkıntı hayırlısıyla bi gelseler 🤲❤️
Ozge-Akcakaya Fatosef hmm anladım canım . Benimde hamileliğimde maalesef bi sağ ve bi sol kasığımda fıtık oluştu birde göbek fıtığıda olmuşum gecen. Hafta öğrendim 😞 mecbur sezeryan olucam dedi doktor. İlk gebeliğimde normal olmuştı ama şimdi normal riskliymiş
Fatosef Ozge-Akcakaya çok geçmiş olsun canım benimki de bel fıtığı henüz doktor bisey demedi doğum konusunda inşallah sağlıkla kucağına alırsın evladını Rabbim şifa versin 🤲
dilan4 Dilara8228 ay sanki 6 7 aylk gbi dönerken ağır ağır dönüyorum kendme de gülüyorum bi yandan yani yanlarım ağrıdı sağa sola yatmaktan yatyim yani dimi yüzüstü🤪😂😂🤗
Dilara8228 dilan4 bazen bende yürürken 9 aylik gibi yürüyorum sonra kendine gel diyorum 😂😂 uyu uyu birsey olmaz 😂
svmm Dilara8228 22 den sonra rahatsız etmeye başladı ama normalde yüzüstü uyurdum hep doğumdan sonra yapacağım ilk şey sanırım yüzüstü uyumak olucak 😊
Buketkucuk Dilara8228 açıkçası kaçıncı haftamda olduğunu tam hatırlamıyorum ama artık karnımın rahatsız olup acıdığını hissettiğim de bıraktım sanırım 9-10. Haftalarıma denk geliyor ama emin değilim benim karnım üç aylıkken çıktı😌
Gulsurmeli Dilara8228 ben 12 +2 yim karnım neredeyse yok gibi ama yatamıyorum baskı oluyor tık nefeste kalıyorum🤷🏻♀️