Eşim askerdi ayın 28de geldi benım de hamıle klamama şansım yüksek gunlerdi 25 ve 29 kadar şimdi ayın 12sınde adet olamam lazım olmadım bugun kan verdım negatıf 0.10 sizce hamılr kamış olabılırmıyım ama korunduk dışarı yontemıyle ama emın değilim pek bılmıyorum sizce karnımda hafif kramp gıbı ağrı var çok hıfıf ama