Canimkizim2019 Kızım normal doğumla dünyaya geldi doğumum cok uzun sürmemişti kolaydı . Şimdi erkek bebeğim olucak doğumu daha zor oluyor diyorlar doğrumu 🤔😣
Baharelif Canimkizim2019 bana da erkek daha kolay doğar demişlerdi. Doktoruma sormuştum inanmayın boyle şeylere demişti😅