Alyazynpberfin Göguslerim çok acıyo emziremiyorum bebegimi mamaya başladık bugün bebeğim mama alıyo ama simdi acısına rağmen deniyorum almıyo memeyi😔😔sarilik olur diye çok korkuyorum 3 saatte bir mama veriyoruz ne yapmam lazım 😔😔😔
Seherkaraca Alyazynpberfin ben doğum yapmadım daha ama aynısı arkadaşımın başına geldi 2 ay önce. Çeşit çeşit krem senedi fayda etmedi çareyi gümüş göğüs kapaklarında buldu canım. Bende kendime aldım hemen o yüzden.
Srnysl Alyazynpberfin lansinoh kullan canım bana çok iyi gelmişti hem sürdükten sonra silmeden bebeği emzirebilirsin de
Nilaysare Alyazynpberfin canım inan ki benim çok çok kotuydu aşırı derecede lanolin diye bi krem var böyle küçük lila dışı eczaneye sorarsın zaten bide silikon göğüs ucu aldım onunla emzirdim çok şükür bi iki haftaya hiç birşey kalmamıştı benim de bebegim edemediği için sarılık olmuştu mama kullandım iki uc gün sonra sagip sagip verdim bi kacgjn de sonra zaten silikon şeyi alıp emdirince onunla emmeye başladı ve kremi her emdirmede ve emdirmeden sonra kullandım
Dilara1503 Alyazynpberfin kesinlikle ‘ mumsy natural ’ asla pişman olmazsınız araştırın derim 1 günde etki ediyor. Ve %100 doğal
Seherkaraca Alyazynpberfin yara olunca mama verdi sonra meme reddi yaşadılar. Gümüş kapak aldı tekrar kendine alıştırdı bebeği canım. Şimdi anne sütü alıyor inşallah iyileşir seninde
Dilara1503 Srnysl siz hiç lanolinin tadına baktınz mı ? O dediğiniz krem içinde olan bir madde ve çok zararlı bebek için…
Alyazynpberfin Nilaysare bende şuan emzirebilcek durumda degil goguslerim sagsam versem yarın taburcu oluyoruz bebeğime mama versek birey olmaz dimi çok korkuyorum 😔😔😔
Nilaysare Alyazynpberfin dikkatli verirsen birşey olmaz canım hemşire filan varsa yardım işte küçük ya şuan allah korusun ben o şekil verdim sarılık oldu yattık bi gece çok şükür geçti ama anne sütünün yerini hiç birşey tutmaz biliyorsunuz bende mama bi kaç gün kullandım sonra doktorum kes mamayı dedi
Nilaysare Alyazynpberfin kremi ve silikon göğüs ucunu mutlaka kullan derim canım ama tabi senin kararın
Alyazynpberfin Nilaysare 3 saatte bir veriyoruz doktor dedi ama arada emzir.dedi emziremiyorum bebekte almıyor zaten 😔
Nilaysare Alyazynpberfin benimkide öyle oldu canım korkma şimdi ucu olmuyo gogsumuzub ya alamıyorlar yarın eşin silikon uc alsın yada nöbetçi eczane bulabilirse alsın hemen emer korkma daha çok küçük o yüzden
Gozdeeb Alyazynpberfin lansinoh un gumus kapaklarimi var bilmiyordum. Ben silvernurse kullandim cok memnun kaldim
Eczmery123 Alyazynpberfin yorumları okumadım ama kızkardeşim doğumdan sonra ayva çekirdeklerini suyla bir gece bekletip oluşan jeli göğüs ucuna sürmüştü ve iyi gelmişti. Kendisi de doktor zaten
Beyza_yzk Alyazynpberfin Canım tahinin üstünde biriken yağı sürmeni tavsiye ederim kim sürdüyse anında etkisini gördü inşallah çabucak geçer 😊