R-alparslan Merhaba sevgili anneler Bugün 38+6 olduk ama oğlumun gelmeye niyeti yok gibi. Nst de sancım çıkmadı ama bu saat oldu karnım yırtılacak gibi hareket ediyor oğlum ve vajina kısmında batmalar oluyor. Acaba doğumun yaklaşması ile ilgili olabilir mi?
A_Alparslan R-alparslan vallahi açılman vs yoksa ne olursa olsun doğmuyr gelmiyorlar 😫 39 2 yim belirti sıfır açıklık sıfır ne olcak böyle 💆🤭
GayeGkhn R-alparslan bende 38+4deyim 10 gündür vajina kısmında batmalar bıçak saplamaları oluyor bende merak ediyordum araştırdım doktoruma sordum doğum yaklaştığı için olabiliyormuş
Dndulgr Ben de 38+3 teyim. Sancı yok bende de. Ama ilk defa çok aşağılarda hareket hissettim. Çıkacak gibi geliyor. Hayırlısı bakalım.