Hayırlısıyla doğumun gerçekleşecektir canım merak etme..ikinci ve sonra ki hamileliklerde evladını düşünmek çok ayrı bir duygu ama yaşanması da gerekiyor 😢4 buçuk yaşındaydı kızım hep onu sayıklayarak ayılmışım..şimdi biri 15 biri 11 yaşında oldu yavrularım ama işte şimdiden duygusala bağladım aklım hep onlarda 27.haftadayım bu arada
Rabbim hepimize sağlıklı dogumlar nasip etsin