Semaykuntt şahsen kendi fikrim yumuşatıcı almadım. Kii kendi kıyafetlerime nile kullanmıyorum. Bebekler için ayrı üretiliyor sakıncası olmaz diye bir şey yok her market ürününün içinde ekstrem maddeler var olmasa marketlerde o kadar uygun fiyata doğal ürün bulamazsınız zaten. Ki deterjanı bile market deterjanı almadım eczacım gerek şampuan ve bakım ürünlerini kendi çocuklarına özel getirtir deterjanlarını vs bende ondan istedim ondan aldım ve o da yumuşatıcıyı hiç bir şekilde kullanmıyor zaten