paradiseeeeee mmirzanp 18 haftadayım daha çöp almadım erken ya bakalım ortalık da kötü ortalık düzelirse Eminönü havuzlu han gitmek istiyorum ordan herşeyi almak istiyorum hem bana hem cocuga
Tuuanammm mmirzanp tam 17 hafta olduk henuz erken dıye hıc bısey almadım cınsıyetımız kesin degıl erkekse buyuk oglumunkılerı kullancam hersey var. Kız ıse alıcam bıseuler☺️
058elf mmirzanp 20. Haftadayız. Zıbın, 2 hastane çıkışı, ıslak mendil, emzik, ağız mendili, müslin örtü, iki tane tulum, iki alt pijama şimdilik aldıklarım bunlar yavaş yavaş halletmeye çalışmak istiyorm birden yüklenmeyim diye :)
Elifaysu 36+6dayiz ben 26.haftamda almaya başladım çünkü yavaş yavaş alınınca daha rahat oluyor parça parça aldım utuledim yikadm çantamı 35.hfatsa hazırladım
kzbnkndr 19.haftamdayım. Kıyafet almadık henüz onun yerine biberon, emzik, ıslak mendil, ateş ölçer, müslin battaniyeler vb. eşyalarını almaya çalışıyoruz.
Fulyaa29 paradiseeeeee bende 19. Haftamdaym benmde hayalim Havuzlu Han ama ortalik düzelcek mi bakalim
Duygu3437 mmirzanp 20 haftam giricem neredeyse herşeyin aldım odası hariç ben dursam bile annesi babaannesi ve teyzesi asla kıyafet almadan duramıyor onlar alınca bende alıyorum 😂 valla bizim neredeyse birşey imiz kalmadı gibi gerçi sürekli çıkıyor eksik ama 😂 Küveti. Bebek arabası. Ana kucağı. Islak mendiller. Müslin örtüsü. Battaniyeleri. Zıbınları. Şampuanı. Reflü yatağı. Yorgan ve yastığına kadar hatta yıkama süngeri bile e bebekte indirimdeydi almıştım yavaş yavaş indirme girdikçe aldım hepsini
Oykuaygun 10lu hastane çıkışı 5li hastane çıkışı 3lü takım 2 tane biri patikli biri patiksiz takım (0-3ay) 4 tane Şampuan (indirimden) Anne bebek bakım çantası 2li Duru granülmatik 10lu ağız mendili 6 tane 0-3 ay çorap 12 tane 3-6 ay çorap 1 tane ince battaniye 2li emzik aldım 19.haftadayım☺️
Kuzey61 mmirzanp 18+3 olduk hiçbirşey almadım ve almayı da düşünmüyorum yakın zamanda Allah korusun çok korkuyorum aksi bir durumdan ne kadar geç alırsam o kadar iyi gibi sanki 😏
ecemeric mmirzanp 17 hafta 3 günlüğüz şuan. Şimdiye kadar kıyafet ve mobilya dışında alınacak şeylerin çoğunu aldık. Birkaç eksik kaldı onlardan. Kıyafete henüz başlamadık daha. 1 ay sonra toplu bir alış verisle sadece kıyafet almayı planlıyorum. Birden çok fazla olur gibi geldi yavaş yavaş diğer ihtiyaçları imkanım dahilinde tamamlamaya çalışıyorum. Malum pandemi zamanı çıkamadığım için evden. Aldıklarımın nerdeyse tamamını internette aldım.
mervedaldaban mmirzanp 2 tane çıtçıtlı badi bi tane hastane çıkışı onun zaten iki takım kıyafeti oluyo 2 tane müslin bez ağız bezi battaniye ana kucağı bu kadar abisinin ve ablasınında kıyafetleri var yaza geliyo ne alınırki başka ☺️
Derin47 Cinsiyet belli olmadığı için hiç bir alışveriş yapmadım biberon aldım ve banyo küveti:(cinsiyet belli olduktan sonra başlıcam inş
Cerla Bitane 5li hastane çıkışı, anne yanı yatak, nevresim takımı yorgan yastık, 5li ağız bezi dahada bişe almadım bunlarında bimden unisex aldım henüz cinsiyetimiz netleşmedi 18+3😝😊
Ninita Cerla acaba kız olunca mı cinsiyet biraz daha geç netleşiyor ? Bende 12 de erkek tahmin etti bugün 14+5 iz kesin erkek dedi.
Cerla Aysenur80 valla bana 12+2de %70 kız olabilir dedi 15+6da bacak arası kapalı göstermio ama kız olabilir dedi bende kapalıysa nasıl kız diyonuz dedim bişe diyemedi. O yüzden kafama takıldı detaylıyı bekliyorum yada bu ara Bi gidelirsem gidesim var. Sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat olsunda Bi kızım var bide oğlum olsun çok istedim artık ne gelirse iyi olsunda