12-meryem ben normalde suyun tadını bile bilmem o kadar içmiyorum yani 😅 doktorum ilk günden beri günde 3bçk 4 litre içmelisin dedi. Tabi bu beni baya zorladı içemiyorum deyince de seçeneğin yok içmek zorundasın dedi. Suyun birazını limon koy iç snra tarçın koy iç öyle tatlandır dedi. Tabi benim şuan için hiç Bi riskim yok hamileliğim güzel gidiyor çok şükür o yüzden olabilir. Limon tarçın atma durumunu kendi doktorunuza sorabikirsiniz 🤗