Nil-123 Arkadaşlar 5 haftalık çok yeni bir gebelikte yaklaşık olarak iki saattir hapşırıyorum sizce bebeğe zararı var midir ? Çok korkuyorum 😦
Goncikim Nil-123 canım hiçbir zararı yok merak etme sadece hapşırığını tutma sakın içine akıtma..nerde olursan ol rahatça hapşır rahat rahat.. bende hamile kaldığımdan beri çok hapşırıyorum nedense ama doktora sordum normalmiş🙏
Nil-123 Goncikim o kadar çok korktum ki karnım ağrımaya başladı 😳 bu yorumunuz beni rahatlattı vallahi🙏🏼