asena21 Kizlar bebeğim 3 kilo olmuş. Suyum fazla ve benim sancılarm başladı araliklı . Oysa şeker de ckmadi erken dogumdn biraz korkuyorm . Ayni sorunui yaşayan var mı?
Esra_Omer_21 asena21 An itibariyle 35+1 olduk🤭🤭karnimin altinda agrı oluyo arada sunnet çocuğu gibi yürüyorum suanlik bi sıkıntımız yok kontrol günümüzu bekliyoruz 🐣😍
Semaykuntt asena21 benimde fazla ben 31 deyim ama tatlı fazla yeme sınırda kalsin sınırda kalırsa bir sorun olmaz canım 39 38 e kadar gider öyle
halimefe2 asena21 bende 35+3 oldum gece adet sancısı gibi bi sancıyla uyandım sabahta sureklı belım karnım agrıyodu dedm acaba dogum mu sonra biraz uyudum uyandı gecti cok sükür yalancı sancılar sanırım bunlar
begumizmir asena21 bende 35+1 haftalığım bu sabaha karşı sağ kasığımda şiddetli bir sancıyla uyandım her an doğuracakmışım gibi geliyo geceleri yatarken kasık ağrılarım oluyo sonra geçiyo hayırlısıyla doğsaydı bebişlerimiz 🥰
Ceylanaydemir asena21 35+3 maalesef benimde sancılarım var 😒 bu ocak bebekleri biraz aceleci davranıyo sanki