mercimeginanne irorkay gebelikte kesinlikle yasak tüy dökücü krem. Ama ağda da bi sıkıntı yok çoğu gebe kullanıyor. (Düşük riskiniz yoksa) ağdayı öneririm uzun süre temiz kalıyorsunuz en azından
Mavi46 irorkay canım bu konuda instagram da takip ettiğim Bi doktor var onun videolarını izliyorum sürekli buraya da bırakayım linkini
irorkay mercimeginanne teşekkürler. Peki mor şampuan hakkında bir bilginiz var mı? Onun da içinde kimyasal mevcut çünkü
mercimeginanne irorkay bn ilk zamanlar kullandım saç uçlarımdaydı zaten uyguladığım kısım sonra 15. haftada falan saçımı kestirdim kullanmıyorum artık. Diplerine değdirmeden kullanılır bence ama doktorunuza danışın tabikide
2prens-annesi Tüy dökücü duyduğum kadarıyla özel bölgeye zararlı ben oraya değil de üst bacağıma yapmayı düşünüyorum bi zarari olmaz dimi
mercimeginanne irorkay kolda yada bacakta zararlı diyemem gebelikte genital bölgede zararlı oldugunu biliyorum. Ama hiç bir şekilde riske atmamak gerek bnce