Hanımlar hayırlı akşamlar💐direkt uzatmadan soruma gelmek istiyorum.
hanımlar ben kanim pıhtısı hastalığımdan ötürü yaklaşık 3 gebeliğim düşükle sonlandı. En son artık genetik birime tahlil yaptırdım ve kan pıhtısı hastalığımın olduğunu öğrendim. Doktor gebe kalınca iğneye başlayacağımı söyledi. Biraz da kafa dalgınlığından soramadım gebelikten önce kullansam daha iyi olur mu diye.. yani şimdi aranızda belki doktor, sağlıkçı vb olan yahut bilen vardır diye danışmak istiyorum. Şu an gebeliğim yok ama kanımı sulandırabildiğim kadar sulandırmak istiyorum.. çabuk da hamile kalan biriyim hani gebelikten önce yani şu an coraspin kullansam (hem sağlığım için de öyle) sorun olur mu sizce? Yahut kullanan oldu mu? Doktoru öneren oldu mu? Şimdilik teşekkür ediyorum💐