Yarını beklemeyin. Mümkünse en kısa zamanda acilen gidin. Buraya yazıyorsunuz iyi hoş ama ilk haftalardasınız. Tehlikenin en yüksek olduğu haftalar. Burya yazana kadar bi doktora gidin. Hiç birimiz doktor değiliz. Doktor olsak bile burdan doğru hiç birimiz yönlendirme yapamayız. Bilinçli olalım. Taş devrinde yaşamıyoruz. Benim ilk gebeliğimde kanama nokta şeklinde başladı. 10 dakikada iç çamaşırıma bulaştı yarım saat içinde adet kanamasına döndü ! Ve kaybettim bebeğimi. Buraya yazana kadar bi doktora gidin. Yarını beklemeyin !