BorasMom [url=https://hizliresim.com/uj0p8u][img]https://i.hizliresim.com/uj0p8u.jpg[/img][/url] Acaba aktığı için hata olabilir mi ? Silik çizgi var
Semaykuntt BorasMom canım çok silik bir çiği var yarın yeniden yap ama başka markayla yap birde en sağlıklısı sağlık ocağına sen erkenden bir kan ver çıkar inşallah hayırlısı olsun 🙏❤
Sisi BorasMom canım hamilesin bence ay hadi inşallah ama başka test var mı elinde birdaha yap 3 dmla damlat idrarını cNım
Ysmnncyln BorasMom bence de hamilesin ben şuan ikinci bebeğime hamileyim ikisinde de böyle silik çıktı erken yapmıştım adetime 3 4 gün kala o yüzden böyle çıkıyor
34_97_34 BorasMom var gibi gözüküyor 3 4 gün sonra kan testi yaptırın bence hemen gitmeyin beta hcg çok düşük oluyor sonra habire kan vermek gerekiyor
Entm_18 Canım bnce biraz daha bekle öyle yap bende de birkere böyle oldu sevinçten ağladım sonra çok üzüldüm o duyguyu yaşama diye diyorum ama inşallah hamilesindir
Maysadmr BorasMom adetimin geciktiği ilk gün yapmıştım ve benim de ikinci çizgi çok silik çıktı. 5 gün sonra kan testi yaptırdım ve hamile olduğumu öğrendim 🤲🏻🧿☺️
Mizgin2020 BorasMom aynen canım benim başıma böyle gelmişti ondan biliyorum sevinip sonra uzulmeni istemiyorum
Saziyersin Başka bir test var ise tekrar yap bence test bozukta olabilir ins hamilesindir ama umitlenip üzülmek yerine testi tekrarla veya en sagliklisi kan ver canim
Tugcek33 BorasMom idrarı çok damlatmışsın sanki canm ama silik bir çizgi var, en iyisi yeni bir test yap ve kan ver inşallah bebeğin seninledir, hamileliğimi bende bu testle öğrenmiştim🥰