Kızlar çok zor Zamanlar geçiriyorum suan 25 haftalık hamileyim iki yaşında da bir kızım var . Herseye sinirleniyorum sürekli ağlamak istiyorum hiç mutlu değilim . Çok borcumuz var . Eşim yeni ise girdi iki aydır maaş alamıyor. Şimdide ücretsiz izine çıkartma peşindeler . Artık çok yoruldum ne uyku kaldı ne düzen . Desteğinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var .