İkili test sırasın cinsiyet belli olur mu dedim çok erken daha bi dahaki gelişine dedi doktor da.. Sonra baya inceledi sonra çıkarken belki oğlan olabilir ama kimseye söyleme dedi.. Erkekler daha erken belli olur diyolar ana sizce değişir mi canlar??