Mybabyizmir Merhaba bu haftalarda aynı şeyi yaşayan var mı ? Bebeğim surekli aynı hızda ve sertlikte vuruyor gibi vurma da değil hıçkırık mi aceba çok anlam veremedim uzun sürüyor ve çok hissediliyor.Aynısını yaşayan var mı ?
ZehrasMom Mybabyizmir bende çok yaşıyorum hergün hatta bu zamanlarda ağzını sürekli açıp yutkunduğu için hıçkırıyor canım