Kız ismi sizce hangisi?
kubrayylmz Açelya veya Simge 🌸
kubrayylmz Beren 🧚🏻♀️
Öykü veya Beren 😍😍
Açelya direk 🌸
Tuana ben de düşünuyorum oyumu Tuana ya verdim😊