saziye51 Merhaba anne adayları, anneler ❣️ Bebeğim şuan tak 15 haftalık doktor bugün 100 gram dedi sizce normal mu 🙈
Brfutryaki saziye51 bana biraz tombik gibi bile geldi canım bende 18 hafta oldum 169 gr normal dedi ama okuyorum zayıf geldi banada benimki
hhanay1 bizde 96 gr dedi doktor internetten baktigim da 2 kati gibi gözüküyor kafama takılmıştı ama normalmis demekki cinsiyet ne öğrendiniz mi ?