hatice_eymen_zehra0042 canım evlendiğimde 14 ay korunmadığım halde gebe kalamadım çünkü tembellikte yumurtlaman ne zaman bilemiyorsun hatta bazı aylar yumurta gelişimi oluyo ama çatlama olmuyo o yüzden doktora gittim 6 aylık Bi hap verdi 2 ay anca kullandım yan etkisi çok fazlaydı ağlıyordum acıdan Rabbime teslim oldum ne zaman verirse o zaman olsun dedim o ay hamile kaldım ama 9 haftalıkken düşük yaptım kürtajın üstünden 10 ay geçti hala gebelik yok galiba o ilaca tekrar başlıcam bu ay soğan kürü deniyorum bakalım faydası olmazsa doktora gidicem