Rabia2160 Anneler ben doktora gittim kan tahlili ile idrar tahlili verdim insülin direnci yüksek çıkmış ve bende iltaplanma olmus doktorda bebek için sorun olur dedi aranızda böyle bi durum yaşayan var mi yada duyan moralim bozuk yardımcı olurmusunuz