sennur26 ElaNur01 karın büyüdükçe deri geriliyor o yüzden kaşıntı olur canım ben kakao yağı, zeytin yağı ve kantaron yağı kullanıyorum nemlendirmek için 😊 sürekli nemli tutmaya çalış 🥰
Belgin34 ElaNur01 bende 15+4′ünm bende de var sakin kaşıma iyice çatlar ben diğer gençliğimde bilemedim gogsumu çok.kasidim boydan boya hel çatlak oluştu 🤨
nesibe_baris ElaNur01 bende 16 haftalık gebeyim az az kaşınmaya başladı 😅 umarım çatlamaz eşim krem getiricek bakalım
Ozge20ulu ElaNur01 çatlak kremi sürüyorum günde bı defa ,en çok uğrak yerim tuvalet olduğu için oraya bebe yağı koydum aklıma geldikçe gobusume sürüyorum iyi oluyo yoksa çok kasiniyo ,
ElaNur01 sennur26 ama hiç karnım yok 🤣 bu nasıl bir gerilme 🤭hiç hamile olduğum bile değil bazen diyorum acaba çocuk mu gelişmiyor korkuyorum da aslında ill gebelik 16 +3
sennur26 ElaNur01 iç karnın geniştir işte ne güzellll içten geriliyodur 😂 bende 19 haftalığım ilk gebeliğim karnım çıktı baya çatlamasın diye vıcık vıcık yağlarla geziyorum 🙈😂
Ozge20ulu ElaNur01 zayiflikla alakası yokmuş canim onun genetik ,iç karnı geniş olanların çok cikmiyo ben 49 kilo ile başladım karnım baya cikti 15 haftadayim benimde baya kasintim var