Demir hangi hastanede Doğum yapacağımı bildiği için rahat davranıyor sanırım, ama sadece doğumda değil, günlük hayattada bişey batabilir, kesebilir, doktorum bir yaralanma sonrasındada yapılabilir aşı dedi ama bende yaptırma taraftarıyım, risk almaya gerek yok.